Стратегія економічного розвитку громад через туризм

16-серпня-2021
''

На території Дніпропетровської області діє 86 об’єднаних територіальних громад і кожна з них має свій унікальний туристичний потенціал, який потребує правильного висвітлення і певних кроків для створення конкурентно-спроможних туристичних продуктів.
Крок 1 – це докладний аналіз території громади, її географічних особливостей, історично-культурної спадщини, інфраструктури та існуючих ресурсів. На такому аналізі має базуватись туристична пропозиція.
Крок 2 – на базі аналізу туристичного потенціалу формується приваблива пропозиція для потенційних клієнтів та інформація про неї транслюється у зовнішнє середовище. І тут в пригоді громадам стануть ряд експертних методик та інструментів, якими неодмінно треба скористатися.
Крок 3 – щоб туризм розвивався ми починаємо сприймати різні туристичні об’єкти і ресурси громади комплексно та думаємо, як підтягнути потенційного клієнта до цілісної туристичної дестинації. При цьому пам'ятаємо про прибуток, бо туризм – це одна із галузей економіки і пропозиція має бути спрямована на зовнішнього отримувача послуг, який залишається в дестинації хоча б на одну ніч!!!
Ще одним дієвим напрямком економічного розвитку громади через туризм - є створення певних коаліцій суб’єктів з різних секторів:
-    Підприємці повинні бачити свою вигоду в цьому процесі та бажання влади розвивати туризм  в громаді,
-    Громадські організації в різний спосіб підтримувати розвиток туризму і сприяти появі нових туристичних атракцій, 
-    До всього додається вже існуюча культурна інфраструктура, яка діє в громадаі,
-    Місцева влада повинна взяти контроль над цілісною пропозицію з повного забезпечення необхідних послуг.
«Центр підтримки бізнесу Дніпропетровської обласної ради» грунтовно працює з громадами Дніпропетровщини в питаннях їх економічного розвитку через туризм, надаючи для цього необхідну інформацію, організовуючи навчальні курси та залучаючи до консультацій провідних фахівців з туристичної галузі.
Де які громади області поставили в пріоритеті свого економічного розвитку туризм, а Солонянська, Магдалинівська та Чернеччинська громади вже в 2021 році показали певні результати своєї роботи в цьому напрямку.
«Центр підтримки малого і середнього бізнесу» Дніпропетровської обласної ради завжди відкритий до діалогу та співробітництву в напрямку економічного розвитку громад і області в цілому.
 

''''''''''

Підписуйтесь на нашу офіційну сторінку у Фейсбуці та Інстаграм.