Український бізнес відтепер зможе рекламувати свої товари на агроекспозиціях за кордоном: участь у виставках внесено до переліку робіт та послуг, за операціями з імпорту яких Національному банку рекомендовано забезпечити здійснення переказів.
Відповідне рішення Уряд ухвалив на засіданні 8 жовтня, повідомила Перший віцепрем’єр-міністр – Міністр економіки України Юлія Свириденко.
В уряді наголосили, що підтримка українського виробника та відновлення експорту надзвичайно важливі для економіки.
Раніше вжиті заходи дозволили стабілізувати економіку та вийти на рівень експорту до ЄС, що перевищує довоєнний. А тепер на прохання бізнесу Кабмін зробив крок на підтримку вітчизняного товаровиробника, дасть можливість брати участь у галузевих виставках за кордоном та представляти там свою продукцію. Відповідно, підприємці отримають більше можливостей зацікавити закордонних покупців, що позитивно вплине на експорт, – зазначила Юлія Свириденко.
У переліку, складеному за результатами діалогу з галузевими асоціаціями та підприємствами та затвердженому Кабміном, близько 70 конкретних виставок, які відбудуться за кордоном восени-2022 – навесні-2023 років. Це зокрема “Ukrainian Infrastrukture Forum, Strategy Council” в Лондоні, “Fruit Logistika” в Берліні, “Agrotech 2023” у польському Кельце тощо.