1. Продуктивність повинна бути на першому місці. Розставте пріоритети і робіть тільки те, що має значення.
2. Створіть і керуйте своїм розкладом. Використовуйте розумні часові рамки для дзвінків, пошти, зустрічей, і навіть сім'ї і тренувань.
3. Аналізуйте кожен тиждень до вихідних.
4. Не оновлюйте і не перевіряйте повідомлення занадто часто, не тримайте електронну пошту відкритою весь час. Це вб'є вашу продуктивність. Встановіть конкретний час для перегляду листів.
5. Вивчіть мистецтво стислого листування - 2-3 пропозиції, максимум абзац.
6. Ніколи не запізнюйтесь на ділові зустрічі.
7. У діловій розмові не бійтеся задавати питання, але і не будьте занадто настирливим. Дотримуйтеся "золотої середини".
8. Слухайте. Більшість бізнес-угод уклали не тому, що було багато розмов, а тому що багато слухали. Чи не перебивайте інших, слухайте, що вони говорять. Задавайте питання.
9. Відмова - це природна подія, спробуйте зрозуміти чому вам сказали "ні" і рухайтеся далі.
10. Завжди підводьте підсумки і ставте нові завдання - вони не повинні закінчуватися.